Maandag 10 april 2023 - Senija: Onze laatste dag hier tijdens deze reis.

10 april 2023 - Senija, Spanje

Een rustige tweede paasdag hier in Senija. Morgen gaan we weer verder. Of terug? Mmm. Zo voelt het al lang niet meer. We voelen ons helemaal thuis hier in Spanje. Maar ja, toch zullen we even terug naar Nederland moeten. Al was het alleen maar om op tijd naar Thailand te kunnen gaan. En het zal niet onze laatste reis naar Spanje zijn dit jaar als het aan ons ligt.
Mary geeft de camper een grote schoonmaakbeurt en in ontkalk het Tank-O3 systeem. Normaal doe ik dat eens per maand maar met het kalkrijke water hier is het goed om het wat eerder te doen. We zetten de camper alvast andersom om morgen niet te hoeven keren.
Aan het eind van de middag komen Daniëlle en Martin terug van hun werk. Ze nodigen ons uit om ‘s-avonds naar een Sushi restaurant te gaan. Alhoewel Mary en ik geen Sushi fans zijn laten we ons toch overtuigen om dat alsnog eens te proberen. Nou, daar hebben we geen spijt van gehad! Mary en ik hadden beide de ervaring dat Sushi niet meer is dan een aantal kleffe rijstrolletjes met verschillende kleuren doch dezelfde smaak met sausjes die dit moeten camoufleren. Hier hebben we bijzonder smaakvolle gerechten mogen leren kennen die ons een totaal ander beeld van een Sushi restaurant hebben gegeven! Daniëlle en Martin, bedankt voor deze ervaring. En naast de uitstekende kwaliteit van het eten was het natuurlijk ook nog eens reuze gezellig!
Daniëlle laat ons nog wat van Dénia zien en daarna rijden we terug naar Senija. Wij trekken ons terug in de camper en gaan even later slapen. Al weer een geweldige dag!