Maandag 2 Augustus – Senija.

2 augustus 2021 - Senija, Spanje

Het is 18 minuten over acht op het moment dat ik wakker word. Ik zet koffie een drink een glas ananassap. Het is een beetje bewolkt. In de camper is het 21 graden en dat voelt lekker fris.
Terwijl ik mijn verslag zit te maken loopt Martin langs om de honden uit te laten. Nadat ik klaar ben met mijn verslag zitten we samen onder een Johannesbroodboom te praten. Martin is ondertussen zijn visspullen aan het monteren.
Ik doe nog een poging om de storing met mijn e-bike op te lossen maar dat lukt niet. Ik bel met mijn fietsenmaker in Vroomshoop of hij mij wat tips kan sturen. Hij belooft me contact op te nemen met de dealer en mij wat informatie te sturen. Ondertussen komt Daniëlle terug van haar werk.
Ik ga lekker zitten lezen en Martin poetst zijn racefiets totdat deze er weer als nieuw uitziet. Dan gaat hij met zijn blinkende fiets naar zijn werk toe.
Daniëlle gaat shoppen en ik lees verder in mijn boek. Ik spring nog even in het zwembad om af te koelen. Ondanks dat het de hele dag bewolkt is komt de temperatuur toch niet onder de dertig graden.
’s-Avonds maakt Daniëlle heerlijke wraps. We zitten gezellig te praten. En wat heerlijk dat je hier avond na avond zo heerlijk buiten kan zitten. Op mijn telefoon krijg ik een melding van buienradar dat er neerslag wordt verwacht in Aadorp. Wil ik eigenlijk nog wel terug?