Maandag 9 Augustus 2021 – Senija.

9 augustus 2021 - Senija, Spanje

Vandaag rond 8:30 uit bed. Daniëlle heeft de honden al in de ren gedaan en de kippen en geiten uit hun nachtverblijf gelaten. Het is nog een beetje bewolkt. Ik stuur een berichtje naar mijn zoon Rob om hem te feliciteren met zijn verjaardag. Daniëlle gaat padel spelen met collega’s.
Ik zet koffie en maak mijn reisverslag. Het zonnetje begint er al een beetje door te komen.
Morgen wil ik mijn rondreis door Europa weer vervolgen. Ik moet wel een traan wegpinken wanneer ik met de voorbereidingen van mijn vertrek bezig ben. De fiets weer op de drager achterop en de bestuurdershuis isolatie weer schoon, in de hoes en in de bagageruimte.
Wat later komt Daniëlle weer thuis. Ze is tegen de glasplaat geknald met padel en loopt een beetje moeilijk.
Wat later gaat het alweer beter en stelt ze voor om een tripje te maken langs de bergrug ‘Serra de Bèrnia’. Het is een geweldige route door de ruige natuur. Een smal weggetje klimt hoger en hoger de berg op. We bezoeken een afgelegen natuurcamping waar ze regelmatig met Jantje naar toe gaan. Een plekje om verliefd op te worden! Ook laat Daniëlle mij de oudste olijfboom van de provincie zien.
Nadat we weer thuisgekomen zijn komt Martin ook weer terug van zijn werk. We zitten nog een poos te praten.
’s-Avonds gaan we weer met ons drieën uit eten. Alhoewel de temperatuur nog boven de 25 graden is voelt het best frisjes. Weer thuisgekomen doen we een fleecetrui aan en zitten nog een poos te praten. De afgelopen week zijn we echt weer veel dichter bij elkaar gekomen!