Vrijdag 30 Juli 2021 – Van Girona naar Senija.

30 juli 2021 - Senija, Spanje

Ik word wakker op de camperplek middenin Gerona. Het is even voor achten. Hoewel ik midden in de stad sta is het betrekkelijk rustig. Op het terras waar tot 12:00 vannacht nog mensen zaten zijn de eerste bezoekers alweer aangeschoven.
Ik zet koffie en maak mijn reisverslag. Ik rij naar de loosplek om de cassette en de grijswatertank te legen. De schoonwatertank doe ik weer helemaal vol. Ik betaal mijn overnachtingsticket voor 13 Euro. Wanneer ik voor de poort sta wordt mijn kenteken herkend en gaat de poort al vanzelf open. Handig.
De routeplanner loods mij keurig de stad door naar de snelweg. Ik word met een hele grote boog om Barcelona gestuurd. Via Vic en Manresa. Dan gaat het via Tarragona, Castello de la Plana om Valentia heen. Hier zijn tolwegen afgeschaft dus maak ik daar graag gebruik van. In het dorp waar Daniëlle en Martin wonen snapt mijn routeplanner het niet helemaal. De rotonde is verplaatst en de weg waar ik in zou moeten is afgesloten. Met wat eigen inzicht komt het toch goed.
Het weggetje waar ze wonen is erg smal. Ik moet keren op het erf van de buren zodat ik met voldoende snelheid de berg op kan rijden.
Het is fijn om mijn zoon en zijn vrouw weer te zien. We gaan barbecueën en zitten de hele avond buiten. We maken nog een wandeling naar de heuveltop om in het volgende dal te kunnen kijken.
Het is fijn om hier te zijn en te genieten van het Spaanse leven!

1. Jur:
    31 juli 2021
    👍Mooi om te lezen.
    Geniet er van met elkaar.
    Liefs Jur
  2. Mary en Harry:
    31 juli 2021
    Dankjewel. Het is fijn om weer bij hen te zijn.
  3. Charles:
    9 augustus 2021
    Mooi Harry, Geniet ervan samen.
  4. Mary en Harry:
    16 augustus 2021
    Dat hebben we zeker gedaan.
    Ik wacht niet weer zolang voordat ik weer naar Spanje ga.