Zaterdag 7 augustus 2021 – Senija.

7 augustus 2021 - Senija, Spanje

Nadat we het de vorige nacht heel laat gemaakt hebben kom ik pas rond tien uur uit bed. Ook Martin en Daniëlle slapen uit. Ik zet koffie en maak mijn reisverslag. Martin en ik hadden vandaag eigenlijk een bergwandeling willen maken maar omdat er gewaarschuwd wordt voor extreem warm weer hebben we gisteren al besloten daarvan af te zien. En het wordt inderdaad heel warm vandaag!
Daniëlle moet ’s-middags en ’s-nachts werken. Ik heb medelijden met haar wanneer ik haar met ‘Jantje’ zie vertrekken. Martin gaat met de scooter naar de stad om een simkaart voor de router te kopen.
Ik hang mijn Cisco hangmat onder de Johannesbroodboom. Ik verlaat de hangmat alleen om een koel pilsje te pakken of om even in het zwembad te gaan. Ondertussen zie ik een waarschuwing op mijn telefoon dat het gaat regenen in Aadorp. Wat een raar idee wanneer je hier in de hitte zit.
’s-Avonds lopen Martin en ik het dorp in om wat te eten bij restaurant 'Nou'. Senija is maar een klein dorpje maar toch zijn er meerdere plaatsen waar je kan eten. En daar wordt ook best veel gebruik van gemaakt.
Terug thuis zitten we nog een hele poos te praten. De sterrenhemel is erg indrukwekkend hier.
Voor ik ga slapen haal ik nog even de hangmat binnen. Voor morgen wordt regen voorspeld. Dat heb ik al lang niet meer gezien! Ik ben benieuwd.