Woensdag 5 Augustus 2020 – Van Aadorp naar Hopsten.

5 augustus 2020 - Hopsten, Duitsland

De groencontainer weer vol, de Buxushaag gespoten en prima weersverwachtingen. Alle ingrediënten om een volgende trip te maken.
’s-Morgens het gras nog even maaien en de was nog even opvouwen en klaar is Harry. Rond 12:00 rij ik naar Hopsten. Een uurtje rijden vanaf Aadorp.
Deze camperplek heb ik gekozen omdat de recensies goed zijn en ik er nog niet eerder ben geweest. Een camperplek met 5 plaatsen tegen de rand van het dorp Hopsten.
Er zijn nog 3 plekken vrij dus ik kan nog kiezen. Ik kies een plek waar ik lekker vrij achter de camper kan zitten. Na aankomst loop ik even het dorp in om het te verkennen. Lidl, Aldi, Edeka, meerdere banken, een snackbar en meerdere restaurants. Alles aanwezig om een paar dagen te kunnen overleven.
Na mijn wandeling gaat de campingstoel naar buiten en ga ik in de schaduw van de camper van de buitenlucht genieten. Aan het eind van de middag trakteer ik mezelf op een curryworst. Mmm, dat is genieten.