Donderdag 29 juni 2023 – Koh Kut.

29 juni 2023 - Ko Kut, Thailand

Ons verblijf op het eiland Koh Kut loopt langzaam ten einde. Morgen gaan we terug naar Bangkok.
Daarom gaan we vandaag na ons ontbijt en het reisverslag nog een laatste keer naar het strand toe. Op de toegangspoort van Walk in homestay zit een kleine groene slang. Ik maak er wat foto’s van. Mary waarschuwt me dat dit soort naar je toe kan springen. Ik hou daarom maar voldoende afstand. Ook vandaag zijn we weer een van de weinige strandbezoekers. Op het andere einde van het strand zie ik een echtpaar die ook streeploos bruin wil worden. We kijken naar een voorbijlopend heremietkreeftje. We maken wat foto’s en filmpjes. We hebben wat te eten en te drinken meegenomen. Gelukkig maar want alle strandtenten lijken dicht te zitten.
Wanneer we terugkomen bij de bungalow zien we dat de bouw van de nieuwe bungalow al lekker opschiet. Het dak van het woongedeelte is bijna dicht en men werkt door totdat dit helemaal klaar is. Geen negen tot vijf mentaliteit hier!
We eten weer in het restaurant en ook vandaag krijgt Mary weer whisky aangeboden. Niet in een whiskyglas maar gewoon in een theeglas. Ik hou het maar bij een biertje.
We zitten nog een poosje op het terras voor onze bungalow. En genieten van onze laatste avond op Koh Kut tijdens deze reis. Mary vraagt wanneer we weer naar Koh Kut gaan.