Vrijdag 6 oktober 2023 - Van Aadorp naar Haselünne.

6 oktober 2023 - Haselünne, Duitsland

Ja, we gaan al weer een paar daagjes weg. Ik pak de camper in zodat we kunnen vertrekken zodra Mary van haar werk terugkomt.
Eerst rijden we even naar de Aldi in Vriezenveen om lege blikjes in te leveren. Ik heb de Nederlandse blikjes en flesjes uit de camper gehaald. Daarom rijden we vervolgens naar de Lidl in Uelsen om Duitse blikjes te halen. Wel zo handig in verband met het statiegeld.
Na onze inkopen stellen we de routeplanner in op Haselünne. Een klein uurtje rijden. Wanneer we aankomen op de camperplek in Haselünne is het al donker. De officiële camperplek is vol maar op de parkeerplaats ernaast is nog plek genoeg. Net als in Frankrijk mag je ook in Duitsland overnachten op iedere officiële parkeerplaats tenzij het door borden aangegeven is dat het verboden is. Wat later komt er nog een camper naast ons staan.
Mary maakt een lekkere salade voor ons. We eten er kartoffelsalade bij. Een lekkere lichte maaltijd op dit late eetmoment.
We zitten nog een poosje muziek te luisteren, drinken nog iets en gaan dan naar bed.