Dinsdag 28 februari 2023 - Bellús: Studiedag.

28 februari 2023 - Bellús, Spanje

Zodra we s’morgens onze rollo’s open doen zien we alleen maar blauw in de lucht. Geen enkel wolkje en volop zon. Fijn om na een hele koude dag weer een warmere dag te mogen begroeten! Snel rol ik de isolatie van de voorruit naar beneden. De zon mag naar binnen komen.
We drinken koffie en eten een schaaltje verse ananas. Mary maakt smoothies en ik zet de campingstoelen buiten. Maar ze zijn zo koud dat de zon ze eerst een beetje op moet warmen.
Vandaag wil ik oefenen met de App van Insta360. Ik bekijk een aantal YouTube filmpjes en ga dan zelf aan de slag. De eerste pogingen met nieuwe software lopen altijd stroef maar na een paar uurtjes begin ik het al aardig te snappen. Nog een keer bekijk ik wat instructiefilmpjes om ze dan nog beter te kunnen begrijpen.
De temperatuur is inmiddels heel aangenaam geworden. Ik zit heerlijk in mijn korte broek en t-shirt in de zon. Terwijl ik nog wat met de App oefen doet Mary nog een lesje Spaans.
Tegen vier uur steken we de barbecue aan. Want we willen klaar zijn met eten voordat de zon achter de bomen verdwijnt.
We eten varkensvlees, frikandellen, worstjes en groente. En net voordat de zon afscheid neemt zijn we klaar en gaan we weer naar binnen toe. We genieten van muziek en een biertje en gaan op tijd naar bed. Het was een leerzame dag.