Dinsdag 4 april 2023 - Senija: Op de fiets naar Benissa.

4 april 2023 - Senija, Spanje

We slapen uit, drinken koffie en genieten van een heerlijke bak fruit. De vitaminen stromen ons lichaam weer binnen. We gaan op de fiets naar Benissa. Ik bedenk zelf een route, langs het kerkhof, maar na een paar kilometer ziet het er naar uit dat de weg niet verder doorloopt. We fietsen terug naar het kerkhof en vanaf daar zijn we zo in Benissa. We bezoeken de Lidl om wat boodschappen te doen en fietsen daarna naar het centrum. We gaan op een terrasje nabij de kerk zitten om te lunchen. Het is een gezellige drukte hier in het centrum. Weer heel wat anders dan de stilte op de Bernia.
We fietsen terug naar Senija. Onderweg zien we een behoorlijke slang de weg oversteken. Net voordat hij over een muur verdwijnt maak ik nog een foto.
In het centrum van Senija zijn beide terrassen gesloten. Dus fietsen we maar door naar de camper. We maken er een ontspannen middag van. Af en toe probeert een kat de camper binnen te sluipen. Wanneer de zon achter de heuvel verdwijnt wordt het snel frisser en gaan we naar binnen.