Woensdag 22 maart 2023 - Bernia: Zon en rust.

22 maart 2023 - Sierra de Bernia, Spanje

Op tijd uit bed, de stoelen buiten en genieten van het buitenleven. Met koffie, een smoothie en een schaaltje fruit. We leven als in het paradijs. Net als toen maak ik er een verhaaltje van voor het nageslacht.
Ik maak een filmpje. Het weer is zodanig dat ik het jammer vind om binnen te gaan zitten om het te gaan monteren. Dus die houden jullie nog even tegoed.
Tussen de middag eten we noedels met garnalen. Bij de barbecueplek verderop genieten een aantal mensen van een lunch. Het klinkt gezellig en ruikt heerlijk.
Ruim op tijd beginnen we met de barbecue en genieten van de laatste zonnestralen voordat de zon achter de bomen verdwijnt. Wanneer we de laatste karbonade op hebben is de zon weg. Snel gaan we naar binnen. Even later geeft de buitenthermometer nog maar 11 graden aan. Dat gaat snel op deze hoogte!
‘s-Avonds kijken we naar ‘The life of Brian’ op de iPad. Dan gaan we slapen. In een heel koud bed. De ramen en het luik staat nog open. We kruipen dicht tegen elkaar aan. Heerlijk om in een koude ruimte te slapen.