Zaterdag 11 februari 2023 - Santomera: Binnendag.

11 februari 2023 - Santomera, Spanje

We worden pas om 9:50 wakker. De regen tikt op het dak van de camper. Af en toe komt de zon even door doch naar mate de dag vordert neemt de regen de overhand. Een dag om binnen te blijven.Na ons vaste ochtendprogramma probeer ik uit te vinden waarom Mary’s telefoon niet met de Mifi router wil verbinden. Dat blijkt te komen doordat haar telefoon alleen 2,4 GHz ondersteund en de router op 5Ghz staat. Mary maakt van de gelegenheid gebruik om een uitgebreide douche te nemen op de camperplek.Daarna ga ik bezig om een film te maken van het moeilijkste keerpunt in ons camperleven. Daarmee ben ik zo weer een uurtje verder. Het filmpje staat bij ‘Video’s’ en is ook hier te zien. We nemen de tijd om een heel uitgebreide broodmaaltijd te nuttigen.Ons programma gaat verder met zoeken op Internet, puzzelen, lezen en muziek luisteren. We genieten van onze dag en vervelen ons geen moment. Ik bedenk een route voor de volgende dag zodat we maandag weer bij Daniëlle en Martin kunnen zijn. Vanavond lukt het ons om op tijd naar bed te gaan.