Zaterdag 11 maart 2023 - Urbanova: Stranddag.

11 maart 2023 - Urbanova, Spanje

Al voor negen uur zijn we uit bed! Een stralend blauwe lucht en een brandende zon. Zo stel ik me Spanje voor! Wel waait er nog een stevige wind. De hele nacht zijn we door de wind gewiegd.
We drinken koffie, eten ananas en papaja en Mary maakt weer een heerlijke smoothie voor ons. Ik kan er iedere morgen weer van genieten zo aandachtig en rustig ze dat maakt.
Terwijl ik het reisverslag maakt zie ik de vliegtuigen landen. Soms wel vier binnen een kwartier. Ik vind dat leuk om te zien.
Voor we de stoelen buiten zetten monteer ik eerst een filmpje van de fietstocht in Agost en zet die op mijn YouTube kanaal. Zie video’s. Daarna geven we ons over aan de zon. Na ruim een uur wordt het echt te warm en gaan we in de schaduw zitten van de camper naast ons. Ondertussen krijg ik wat WhatsApp berichtjes uit Twente met een besneeuwd landschap daar. Moeilijk voor te stellen wanneer het hier 27 graden is. In ieder geval geen reden om snel naar Aadorp te gaan. We kunnen nu nog niets in de tuin doen waarschijnlijk.
Er is nog net iets teveel wind voor de barbecue dus bakken we onze kalkoenenvlees maar in de pan. Aardappelen en een verse salade er bij en we hebben een heerlijke maaltijd!
We doen de voorruitisolatie op de camper. Een week geleden nog tegen de kou en nu om de warmte morgenvroeg buiten te houden. Grappig.
Na het eten zitten we nog gezellig een poosje samen voordat we onder het dekbed kruipen. We hebben een heerlijk leven en zijn er dankbaar voor.