Zaterdag 18 februari 2023 - Benilloba: Genieten van de rust.

18 februari 2023 - Benilloba, Spanje

Negen uur uit bed en genieten van een kop koffie. Mary maakt onze smoothie en ik het verslag van de vorige dag. Isabelle komt vragen of ze boodschappen voor ons mee kan wanneer ze zo naar de supermarkt gaat. Wow, wat geweldig. Dat heb ik nog nooit meegemaakt op een camperplek!

We nemen de tijd om wat karweitjes in de camper te doen. Ik wil een backup van de GPS maken en van de Insta360.

‘S-Middags gaan we een stukje wandelen. Wanneer we terugkomen kunnen we onze boodschappen ophalen. We zitten een poosje op het terras bij Isabelle en Bart en drinken een kop koffie en rekenen de boodschappen af en bedanken hun voor de geweldige verzorging hier. Ze nodigen ons uit voor een ontbijt in het dorp morgenvroeg.

‘S-Avonds maken we onze eigen tapas. Ondanks ons voornemen om op tijd naar bed te gaan wordt het toch later. We lezen en praten. En kijken wat muziek op YouTube.

Wanneer het uiteindelijk in bed belanden kunnen we weer op een heerlijke dag terugkijken!