Zondag 29 januari 2023 – Senija: De laatste regendag?

29 januari 2023 - Senija, Spanje

Op deze zondag komt helaas de weersverwachting uit. Wanneer we tegen negen uur wakker worden regent het. En helaas zal het de hele dag door blijven regenen.
We gaan uit bed en drinken koffie. Daniélle en Martin gaan met een grote paraplu naar een hardloopwedstrijd kijken aan het eind van de toegangsweg naar hun huis. Daar doen collega’s van hen aan mee en die moeten natuurlijk aangemoedigd worden.
Mary maakt een smoothie en ik schrijf het reisverslag van de vorige dag.
Het is vandaag een dag om lekker binnen te blijven. Mary en ik willen graag in deze omgeving een huis kopen. Ik bestudeer advertenties van huizen die in deze omgeving te koop staan en maak er een overzicht van. Om te kunnen bepalen wat we willen en misschien welke we willen bezichtigen. Daarmee vliegt de tijd voorbij.
Vandaag eten we een salade als avondeten. De avond brengen we lezend en luisterend door. We bekijken samen de huizen die ik geselecteerd heb op de website van Idealista. Voor we gaan slapen kijken we nog wat muziek op YouTube en nemen nog een slaapmutsje. Op onze weer App zien we alleen maar zonnetjes voor de komende twee weken. Een goed beeld om mee te nemen wanneer wee gaan slapen.

1. Martin:
    30 januari 2023
    Hopelijk is de winter voorbij. 2 weken van kou waren meer dan genoeg
  2. Daan:
    30 januari 2023
    Inderdaad hopen dat het de laatste dag regen was. Vandaag alweer veel beter gelukkig!