Vrijdag 10 december 2021 – Van Aadorp naar Neuenhaus.

10 december 2021 - Neuenhaus, Duitsland

Jullie hebben al lang geen reisverslag van mij gezien. Dat betekent niet dat ik niet met de camper onderweg geweest ben! Sinds de zomervakantie heb ik ondertussen een negental korte trips door Nederland gemaakt. Met als doel om er even uit te zijn en te wandelen. Ik vond het niet interessant genoeg om er verhaaltjes over te schrijven. Ik heb daar nog eens over nagedacht en wil voor de kortere reisjes ook korte verslagen gaan maken. Zodat de thuisblijvers in ieder geval kunnen zien waar ik ben. Misschien soms alleen een lijstje van bezochte plaatsen met een korte beschrijving van de activiteiten aldaar. We gaan wel zien hoe het vorm zal krijgen.

Vrijdagmorgen heb ik de camper weer ingepakt en ben ik naar Uelsen gereden. Boodschappen gedaan bij de Lidl en bij de Posten-Börse. Daarna nog even naar de kringloop. Een must-do wanneer ik in Uelsen ben. Een stapeltje schoteltjes gekocht om onder de bloempotten te zetten. Daarna doorgereden naar de camperplek in Neuenhaus. En na een wandeling door het dorp lekker gelezen en muziek geluisterd.

1. Lia:
    11 december 2021
    Inderdaad erg leuk om even een updateje van je te lezen :-) geniet van je trip