Zaterdag 22 januari 2022 – Van Aadorp naar Nijverdal.

22 januari 2022 - Nijverdal, Nederland

Vandaag begint een bijzondere reis! Na meer dan twee jaar alleen te hebben gereisd heb ik weer een maatje om samen trips te maken. En niet alleen campertrips. We hebben besloten ons leven met elkaar verder te gaan. Alhoewel wij elkaar al jaren kennen is het pas een paar weken geleden tot een relatie gekomen. We zijn er zeker van dat we het samen heel fijn zullen hebben en met elkaar een prachtige toekomst hebben.
In een van de volgende verhalen zal Mary zich verder voorstellen.
Nadat we samen gezellig hebben geluncht pakken we samen onze spulletjes in de camper. We rijden naar de Aldi in Wierden om boodschappen te doen. En lekkere dingetjes om te snacken.
En dan gaat onze reis helemaal naar de camperplek in Nijverdal! Na deze verre reis mag ik Mary een eerst introductierondje door de camper geven. Hoe werkt de verwarming en het toilet. Hoe gaat de koelkast aan en waar staat de wijn, het bier en de wijnglazen en de flesopener. Kortom, de essentials van het leven in de camper. Hierna gaan we het een ander in de praktijk brengen. We openen een fles wijn en toasten op onze toekomst. We schakelen de stereo aan en Mary laat mij Oegandese muziek horen.
Het avondeten wordt Chili con Carne. Weliswaar uit blik maar we laten het ons heerlijk smaken. Daarna nemen we de tijd om elkaar verder te leren kennen en drinken daar nog een heerlijk wijntje bij. Op de achtergrond klinken Oegandese klanken.
We zitten lang te praten. Fijn om aandacht te krijgen en te mogen geven en helemaal te mogen leven.
Wat is het fijn om na zo’n avond samen onder 1 dekbed te gaan slapen. We zijn dankbaar dat onze paden bij elkaar gekomen zijn.

1. Charles:
    8 februari 2022
    Harry, wat een leuk bericht dat je weer een relatie ah opbouwen bent.
    Het is je gegund hoor. Ga er goed van genieten samen.
    Heel veel succes.
  2. Mary en Harry: