Donderdag 18 maart 2021 – Aadorp, Vriezenveen, Grave en Escharen.

19 maart 2021 - Escharen, Nederland

Al lijkt het geen stralend weer te worden de komende dagen, toch zie ik wel vaak een zonnetje op de plaatjes van buienradar.nl. Dus toch een paar daagjes weg.
Ik ben rond 7:00 uur wakker en ga dan maar uit bed. Een kop koffie en dan de camper inpakken. Ook de watertank moet nog gevuld worden. Dat doe ik vanmorgen pas omdat het afgelopen nacht nog gevroren heeft.
Eerst naar Vriezenveen om gas en diesel te tanken. Ik zag vanmorgen dat het niet loont om de omweg over Duitsland te maken. Maar 4 cent verschil per liter.
De keuze voor een camperplek vandaag is Grave. Maar helaas, er zijn 3 camperplekken en die zijn allemaal bezet. Ik weet dat er in Escharen ook één camperplek is en die blijkt wel beschikbaar. Dus logeer ik een paar daagjes op de camperplek in Escharen. Gezellig naast de kerk.
Na een simpele lunch wandel ik naar de Jumbo in Grave om wat boodschappen te doen. Nadat ik terug in de camper ben begint het iets te regenen. Ik doe de kachel aan en begin aan een nieuw tijdschrift. Het begin van dit reisje door Brabant.