Woensdag 21 juni 2023 – Koh Kut.

21 juni 2023 - Ko Kut, Thailand

Zodra we wakker worden merken we dat de muggen hier ons behoorlijk gestoken hebben. Waarschijnlijk is de muggenolie na enkele uren toch uitgewerkt. Vanavond voor het slapen gaan toch maar extra insmeren.
We lopen naar het restaurantje om te ontbijten. We doen ons tegoed aan brood, koffie, fruit en salade. Zo’n ontbijtbuffet is wel heel fijn.
Terug bij onze bungalow nemen we de tijd om te ontspannen. Douchen, reisverslag schrijven en de rugzak opruimen. Af en toe regent het een beetje en daar koelt het heerlijk van af.
Een van de dames van ons resort komt de bungalow schoonmaken en schone handdoeken brengen. Tussen de middag maken we noedels. Lekker en het scheelt weer ruimte in de rugzak.
’s-Middags gaan we een poos naar het strand. We hebben het hele strand bijna voor ons alleen. Het regent even maar omdat we onder de bomen zitten hebben we daar geen last van. Ik koop een pakje muggenspiralen om de muggen vannacht op afstand te houden.
’s-Avonds eten we weer bij ons restaurant. Het is hier vroeg donker en het is dan fijn om op tijd te gaan slapen. We steken de muggenspiralen buiten aan en smeren ons extra in met muggenolie. Nog een biertje en dan gaan we slapen.