Zondag 11 juni 2023 – Pai: Easy Sunday.

11 juni 2023 - Pai, Thailand

Ook al loopt de wekker om acht uur af, we hebben geen haast om uit bed te gaan. En wanneer we dat later wel doen genieten we in alle rust van een paar koppen koffie. Vandaag gaan we er een rustige dag van maken.
Tussen de middag eten we een beker noedels van de 7/11. Daarna lopen we even het dorp in om tickets voor morgen voor de bus te kopen. Want morgen willen we veer verder. We willen naar Chiang Rai en dat kan alleen maar via Chiang Mai. Mijn idee is om met openbaar vervoer naar Chiang Mai te gaan. En dan met openbaar vervoer naar Chiang Rai. Mary ziet echter een bord met daarop de mogelijkheid om met een privé busje via Chiang Mai naar Chiang Rai te gaan. Wel een stukje duurder maar wel veel comfortabeler. We boeken de reis met de mogelijkheid om ons op te halen vanaf ons hotel. Hierna wandelen we terug naar onze kamer.
’s-Middags brengen we door in de tuin van Chilling Hill Guesthouse. Genietend van het geluid van vogels en met een drankje.
’s-Avonds lopen we nog even naar het dorp om wat te eten. Daarna weer terug naar ons plekje. We luisteren naar het geluid van de gekko’s en gaan op tijd naar bed. Het was een heerlijk relaxte dag.